Le leve del marketing mix nei beni di largo consumo: il caso Uliveto
Segatore, Giulia (A.A. 2008/2009) Le leve del marketing mix nei beni di largo consumo: il caso Uliveto. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Cellini, pp. 162. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il marketing ed i beni di largo consumo. L’azienda ed il suo ambiente di business. Il prodotto ed il prezzo. La distribuzione. La comunicazione.
References
Bibliografia: pp. 159-162.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Marketing strategico |
Thesis Supervisor: | Cellini, Paolo |
Thesis Co-Supervisor: | Ibarra, Máximo |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Users 1066 not found. |
Date Deposited: | 12 Jul 2011 14:58 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:53 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5505 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |