Le leve del marketing mix nei beni di largo consumo: il caso Uliveto

Segatore, Giulia (A.A. 2008/2009) Le leve del marketing mix nei beni di largo consumo: il caso Uliveto. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Cellini, pp. 162. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marketing ed i beni di largo consumo. L’azienda ed il suo ambiente di business. Il prodotto ed il prezzo. La distribuzione. La comunicazione.

References

Bibliografia: pp. 159-162.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Cellini, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Ibarra, Máximo
Academic Year: 2008/2009
Session: Extraordinary
Deposited by: Users 1066 not found.
Date Deposited: 12 Jul 2011 14:58
Last Modified: 19 May 2015 22:53
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5505

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item