Un nuovo modo di coinvolgere il target: il ruolo del web nella campagna Dove Hair Minimizing

Campo, Susanna (A.A. 2008/2009) Un nuovo modo di coinvolgere il target: il ruolo del web nella campagna Dove Hair Minimizing. Tesi di Laurea in Sistemi di distribuzione, LUISS Guido Carli, relatore Andrea Palma, pp. 153. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Evoluzione del marketing. Il web marketing. Il caso: Dove Minimizing

References

Bibliografia: pp. 152-153.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Sistemi di distribuzione
Thesis Supervisor: Palma, Andrea
Thesis Co-Supervisor: Cellini, Paolo
Academic Year: 2008/2009
Session: Extraordinary
Deposited by: Users 1066 not found.
Date Deposited: 12 Jul 2011 16:07
Last Modified: 19 May 2015 22:53
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5519

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item