Poste Italiane come nuova realtà distributiva: Il caso PosteShop

Ruberti, Niccolò (A.A. 2008/2009) Poste Italiane come nuova realtà distributiva: Il caso PosteShop. Tesi di Laurea in Sistemi di distribuzione, LUISS Guido Carli, relatore Andrea Palma, pp. 226. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Poste italiane oggi. La Rete Territoriale. La brand equity e i clienti di Poste Italiane. Il posizionamento e le strategie di comunicazione. Il caso PosteShop

References

Indicazioni bibliografiche nelle note

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Sistemi di distribuzione
Thesis Supervisor: Palma, Andrea
Thesis Co-Supervisor: Martoccia, Maria
Academic Year: 2008/2009
Session: Extraordinary
Deposited by: Users 1066 not found.
Date Deposited: 13 Jul 2011 12:32
Last Modified: 19 May 2015 22:53
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5532

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item