Poste Italiane come nuova realtà distributiva: Il caso PosteShop
Ruberti, Niccolò (A.A. 2008/2009) Poste Italiane come nuova realtà distributiva: Il caso PosteShop. Tesi di Laurea in Sistemi di distribuzione, LUISS Guido Carli, relatore Andrea Palma, pp. 226. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Poste italiane oggi. La Rete Territoriale. La brand equity e i clienti di Poste Italiane. Il posizionamento e le strategie di comunicazione. Il caso PosteShop
References
Indicazioni bibliografiche nelle note
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Sistemi di distribuzione |
Thesis Supervisor: | Palma, Andrea |
Thesis Co-Supervisor: | Martoccia, Maria |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Users 1066 not found. |
Date Deposited: | 13 Jul 2011 12:32 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:53 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5532 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |