Il lancio commerciale di una Sport Coupé Fiat

D'Adamo, Rita (A.A. 2009/2010) Il lancio commerciale di una Sport Coupé Fiat. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 177. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La leadership e le fasi storiche della FIAT. La Fiat nel mercato automobilistico italiano. Opportunità di crescita. La pianificazione strategica della Fiat Nembo. La gestione del valore e dei canali di marketing. Il lancio commerciale della Nembo.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 169-177.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Ibarra, Máximo
Thesis Co-Supervisor: Gregori, Gianluca
Academic Year: 2009/2010
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 14 Jul 2011 15:47
Last Modified: 19 May 2015 22:54
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5628

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item