Il lancio commerciale di una Sport Coupé Fiat
D'Adamo, Rita (A.A. 2009/2010) Il lancio commerciale di una Sport Coupé Fiat. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 177. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La leadership e le fasi storiche della FIAT. La Fiat nel mercato automobilistico italiano. Opportunità di crescita. La pianificazione strategica della Fiat Nembo. La gestione del valore e dei canali di marketing. Il lancio commerciale della Nembo.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 169-177.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Marketing strategico |
Thesis Supervisor: | Ibarra, Máximo |
Thesis Co-Supervisor: | Gregori, Gianluca |
Academic Year: | 2009/2010 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
Date Deposited: | 14 Jul 2011 15:47 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:54 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5628 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |