Strategia di crescita nel settore dei beni di lusso

Ferrara, Alessandra (A.A. 2008/2009) Strategia di crescita nel settore dei beni di lusso. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Cellini, pp. 127. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La storia dell’industria della moda e del lusso. I tre universi del lusso. Analisi strutturale e alternative strategiche. I “clienti” del lusso. Il caso Bulgari.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 125-127.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Cellini, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Festa, Alberto
Academic Year: 2008/2009
Session: Extraordinary
Deposited by: MARIA LAURA MARCEDDU
Date Deposited: 26 Jul 2011 17:11
Last Modified: 13 Nov 2018 14:37
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/5840

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item