Le alleanze strategiche nel settore automobilistico
Gianetti, Luca (A.A. 2008/2009) Le alleanze strategiche nel settore automobilistico. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Franco Fontana, pp. 80. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Elementi necessari per creare un’alleanza duratura. L’importanza del settore automobilistico nell’economia Europea. Come la crisi economica ha impattato sul settore automobilistico. L'l’accordo tra Fiat e Chrysler. Volkswagen e Porsche decidono di fondersi.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) |
Chair: | Strategie d'impresa |
Thesis Supervisor: | Fontana, Franco |
Thesis Co-Supervisor: | Gubitosi, Luigi |
Academic Year: | 2008/2009 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Users 353 not found. |
Date Deposited: | 26 Jul 2011 17:15 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:55 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/5841 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |