Il capitale di reputazione come risorsa fondamentale in mercati saturi ed ipercompetitivi

Rega, Luigi (A.A. 2010/2011) Il capitale di reputazione come risorsa fondamentale in mercati saturi ed ipercompetitivi. Tesi di Laurea in Organizzazione aziendale, LUISS Guido Carli, relatore Tommaso Federici, pp. 72. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Dall'ambiente al mercato saturo ed ipercompetitivo. Capitale di reputazione competenza distintiva fondamentale. Studio del caso.

References

Bibliografia: p. 72.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (17)
Chair: Organizzazione aziendale
Thesis Supervisor: Federici, Tommaso
Academic Year: 2010/2011
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 31 Jan 2012 15:03
Last Modified: 19 May 2015 23:02
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/6825

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item