Il marketing polisensoriale

Cancedda, Valentina (A.A. 2008/2009) Il marketing polisensoriale. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 112. [Bachelor's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Restricted to Registered users only

Download (998kB) | Request a copy

Abstract/Index

L’analisi fisiologica dei sensi. Comportamento d’acquisto non razionale. La percezione del prodotto: connotati psicologici e soggettivi. Le strategie di marketing polisensoriale. La sinestesia. Il retailtainment. Il marketing polisensoriale all’interno del punto vendita: il caso Boffi.

References

Bibliografia: pp. 107-111.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2008/2009
Session: Autumn
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 17 May 2010 15:21
Last Modified: 30 Oct 2018 08:11
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/72

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item