Analisi della spesa pubblicitaria: modello di Dorfman e Steiner
Cerra, Ilaria (A.A. 2010/2011) Analisi della spesa pubblicitaria: modello di Dorfman e Steiner. Tesi di Laurea in Economia industriale, LUISS Guido Carli, relatore Carlo Luigi Scognamiglio Pasini, pp. 65. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Marketing mix. Differenziazione del prodotto. Pubblicità. Il modello di Dorfman-Steiner. Il mercato dei limoni.
References
Bibliografia: pp. 64-65.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
Chair: | Economia industriale |
Thesis Supervisor: | Scognamiglio Pasini, Carlo Luigi |
Academic Year: | 2010/2011 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 01 Mar 2012 13:26 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:06 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/7238 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |