Analisi della spesa pubblicitaria: modello di Dorfman e Steiner

Cerra, Ilaria (A.A. 2010/2011) Analisi della spesa pubblicitaria: modello di Dorfman e Steiner. Tesi di Laurea in Economia industriale, LUISS Guido Carli, relatore Carlo Luigi Scognamiglio Pasini, pp. 65. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Marketing mix. Differenziazione del prodotto. Pubblicità. Il modello di Dorfman-Steiner. Il mercato dei limoni.

References

Bibliografia: pp. 64-65.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Economia industriale
Thesis Supervisor: Scognamiglio Pasini, Carlo Luigi
Academic Year: 2010/2011
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 01 Mar 2012 13:26
Last Modified: 19 May 2015 23:06
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/7238

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item