Innovare in tempo di crisi nel settore automotive: il caso Citroën DS3

Sibilio, Sergio (A.A. 2010/2011) Innovare in tempo di crisi nel settore automotive: il caso Citroën DS3. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Luigi Ferraris, pp. 169. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il mercato dell’automobile nel contesto attuale. Strategia di Citroën e di PSA. Il caso DS3.

References

Bibliografia: pp. 162-169.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Strategie d'impresa
Thesis Supervisor: Ferraris, Luigi
Thesis Co-Supervisor: Del Viscovo, Dante
Academic Year: 2010/2011
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 09 Mar 2012 13:26
Last Modified: 19 May 2015 23:07
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/7326

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item