La valutazione dell'impatto di Google sui mercati dei media

Granata, Vittorio (A.A. 2010/2011) La valutazione dell'impatto di Google sui mercati dei media. Tesi di Laurea in Economia e gestione dei media, LUISS Guido Carli, relatore Giancarlo Leone, pp. 105. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La storia di Google. L'evoluzione delle dinamiche pubblicitarie. Le risposte competitive dei media tradizionali. La gestione dei dati e i nuovi servizi di Google.

References

Bibliografia: pp. 103-105.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Economia e gestione dei media
Thesis Supervisor: Leone, Giancarlo
Thesis Co-Supervisor: Monarca, Umberto
Academic Year: 2010/2011
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 26 Jul 2012 15:03
Last Modified: 19 May 2015 23:12
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/8034

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item