Semiotica dei consumi: la marca e il testo pubblicitario

Marcelletti, Claudia (A.A. 2011/2012) Semiotica dei consumi: la marca e il testo pubblicitario. Tesi di Laurea in Semiotica, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 48. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La marca nella prospettiva semiotica. Il testo pubblicitario nella prospettiva semiotica. Strategie non convenzionali nei testi pubblicitari.

References

Bibliografia: p. 48.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20)
Chair: Semiotica
Thesis Supervisor: Peverini, Paolo
Academic Year: 2011/2012
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 11 Sep 2012 11:41
Last Modified: 19 May 2015 23:14
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/8238

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item