La pubblicità non convenzionale

Nelson, Ambra (A.A. 2006/2007) La pubblicità non convenzionale. Tesi di Laurea in Semiotica, LUISS Guido Carli, relatore Massimo Baldini, pp. 85. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La moda del trasgredire. Idee creative o distruttive? Quando la pubblicità è disgustosa.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 83-84.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Communication and Institutional relations (14)
Chair: Semiotica
Thesis Supervisor: Baldini, Massimo
Academic Year: 2006/2007
Session: Extraordinary
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 26 Jan 2011 15:34
Last Modified: 19 May 2015 22:23
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/824

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item