Analisi semiotica della pubblicità e della marca

Mataluni, Alessio (A.A. 2011/2012) Analisi semiotica della pubblicità e della marca. Tesi di Laurea in Semiotica, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 42. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Semiotica e pubblicità. Strategie e testi pubblicitari. La marca.

References

Bibliografia: p. 42.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20)
Chair: Semiotica
Thesis Supervisor: Peverini, Paolo
Academic Year: 2011/2012
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 11 Sep 2012 12:08
Last Modified: 19 May 2015 23:14
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/8241

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item