L’evoluzione della corporate strategy rispetto alle difficoltà e alle esigenze del mercato
Caputi, Marcello (A.A. 2011/2012) L’evoluzione della corporate strategy rispetto alle difficoltà e alle esigenze del mercato. Tesi di Laurea in Strategie d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Boccardelli, pp. 69. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La creazione del valore. La configurazione delle attività. Struttura organizzativa e coordinamento.
References
Bibliografia: pp. 67-69.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Strategie d'impresa |
Thesis Supervisor: | Boccardelli, Paolo |
Thesis Co-Supervisor: | Lipparini, Andrea |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 17 Sep 2012 16:17 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:14 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/8303 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |