La comunicazione nell'era del web 2.0: il caso Perfetti Van Melle India

Conforti, Viviana (A.A. 2011/2012) La comunicazione nell'era del web 2.0: il caso Perfetti Van Melle India. Tesi di Laurea in Marketing internazionale (corso progredito), LUISS Guido Carli, relatore Michele Quintano, pp. 155. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

I cambiamenti del mercato: i nuovi modi di comunicare. I social media. Il social media marketing. Il caso Perfetti Van Melle India.

References

Bibliografia: pp. 149-155.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Marketing internazionale (corso progredito)
Thesis Supervisor: Quintano, Michele
Thesis Co-Supervisor: Za, Stefano
Academic Year: 2011/2012
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 20 Sep 2012 14:38
Last Modified: 19 May 2015 23:14
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/8313

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item