Luxottica: le strategie di internazionalizzazione e il Sud America

Pagnoni, Andrea (A.A. 2011/2012) Luxottica: le strategie di internazionalizzazione e il Sud America. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Cellini, pp. 65. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il settore dell’occhialeria. Il gruppo Luxottica. Presente e futuro di Luxottica: l’internazionalizzazione.

References

Bibliografia: pp. 63-65.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Marketing strategico
Thesis Supervisor: Cellini, Paolo
Thesis Co-Supervisor: Romani, Simona
Academic Year: 2011/2012
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 20 Sep 2012 14:56
Last Modified: 19 May 2015 23:14
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/8315

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item