Neuromarketing: l’impatto delle neuroscienze sul marketing

Pizzotti, Simone (A.A. 2011/2012) Neuromarketing: l’impatto delle neuroscienze sul marketing. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 58. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

L’alba di una nuova branca dell’economia. Cosa si è acquisito tramite le neuroscienze. Le scoperte di neuromarketing attraverso la sperimentazione sulla comunicazione commerciale delle imprese.

References

Bibliografia: pp. 55-58.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (17)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2011/2012
Session: Summer
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 08 Oct 2012 14:28
Last Modified: 30 Oct 2018 11:17
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/8451

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item