Neuromarketing: l’impatto delle neuroscienze sul marketing
Pizzotti, Simone (A.A. 2011/2012) Neuromarketing: l’impatto delle neuroscienze sul marketing. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 58. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
L’alba di una nuova branca dell’economia. Cosa si è acquisito tramite le neuroscienze. Le scoperte di neuromarketing attraverso la sperimentazione sulla comunicazione commerciale delle imprese.
References
Bibliografia: pp. 55-58.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (17) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Marcati, Alberto |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 08 Oct 2012 14:28 |
Last Modified: | 30 Oct 2018 11:17 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/8451 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |