Social media: comportamento degli utilizzatori e implicazioni per il marketing delle imprese
Scazzocchio, Valerio (A.A. 2011/2012) Social media: comportamento degli utilizzatori e implicazioni per il marketing delle imprese. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 69. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Definizione di social media. Tipologie di attività. Introduzione e obiettivi.
References
Bibliografia: pp. 66-69.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Romani, Simona |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 09 Oct 2012 12:24 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:16 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/8465 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |