La pubblicità sociale, strumenti e analisi in una prospettiva semiotica
Ruzzu, Marzia (A.A. 2011/2012) La pubblicità sociale, strumenti e analisi in una prospettiva semiotica. Tesi di Laurea in Semiotica, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 54. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Comunicazione sociale e pubblicità sociale. I soggetti della pubblicità sociale. La pubblicità come testo. Il problema dell'efficacia: l'"unconventional".
References
Bibliografia: pp. 50-54.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20) |
Chair: | Semiotica |
Thesis Supervisor: | Peverini, Paolo |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 30 Nov 2012 12:09 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:17 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/8663 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |