La pubblicità sociale, strumenti e analisi in una prospettiva semiotica

Ruzzu, Marzia (A.A. 2011/2012) La pubblicità sociale, strumenti e analisi in una prospettiva semiotica. Tesi di Laurea in Semiotica, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 54. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Comunicazione sociale e pubblicità sociale. I soggetti della pubblicità sociale. La pubblicità come testo. Il problema dell'efficacia: l'"unconventional".

References

Bibliografia: pp. 50-54.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20)
Chair: Semiotica
Thesis Supervisor: Peverini, Paolo
Academic Year: 2011/2012
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 30 Nov 2012 12:09
Last Modified: 19 May 2015 23:17
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/8663

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item