Pubblicità sociale: una prospettiva semiotica applicata alle campagne anti-fumo

Bellalbero, Giulia (A.A. 2011/2012) Pubblicità sociale: una prospettiva semiotica applicata alle campagne anti-fumo. Tesi di Laurea in Semiotica, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 69. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La pubblicità sociale. La pubblicità progresso. Il non convenzionale. L’attuale crociata antifumo: Australia, Europa e Stati Uniti. Le prospettive future della pubblicità sociale.

References

Bibliografia: pp. 67-69.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20)
Chair: Semiotica
Thesis Supervisor: Peverini, Paolo
Academic Year: 2011/2012
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 04 Dec 2012 15:48
Last Modified: 19 May 2015 23:18
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/8715

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item