Applicazione del marketing dei beni di lusso ad un bene di largo consumo: il caso Nespresso

Lazzoni, Rebecca (A.A. 2011/2012) Applicazione del marketing dei beni di lusso ad un bene di largo consumo: il caso Nespresso. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Mazzoletti, pp. 51. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il mercato del caffè. Il gruppo Nestlè. Il caso Nespresso. Lo scenario competitivo di Nespresso. Considerazioni sulla replicabilità del modello Nespresso con altri beni di consumo.

References

Bibliografia: pp. 50-51.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Mazzoletti, Paolo
Academic Year: 2011/2012
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 10 Dec 2012 17:04
Last Modified: 19 May 2015 23:18
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/8779

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item