Applicazione del marketing dei beni di lusso ad un bene di largo consumo: il caso Nespresso
Lazzoni, Rebecca (A.A. 2011/2012) Applicazione del marketing dei beni di lusso ad un bene di largo consumo: il caso Nespresso. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Mazzoletti, pp. 51. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il mercato del caffè. Il gruppo Nestlè. Il caso Nespresso. Lo scenario competitivo di Nespresso. Considerazioni sulla replicabilità del modello Nespresso con altri beni di consumo.
References
Bibliografia: pp. 50-51.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Mazzoletti, Paolo |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 10 Dec 2012 17:04 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:18 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/8779 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |