Lo spin doctor tra media management e marketing politico: il caso di Giuliano Pisapia

Lusi, Oderica (A.A. 2011/2012) Lo spin doctor tra media management e marketing politico: il caso di Giuliano Pisapia. Tesi di Laurea in Comunicazione politica, LUISS Guido Carli, relatore Michele Sorice, pp. 194. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La politica è comunicazione. Spin doctoring e media management. Spin doctoring e marketing politico. "La forza gentile": la campagna elettorale di Giuliano Pisapia.

References

Bibliografia: pp. 191-194.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62)
Chair: Comunicazione politica
Thesis Supervisor: Sorice, Michele
Thesis Co-Supervisor: Peverini, Paolo
Academic Year: 2011/2012
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 10 Dec 2012 17:29
Last Modified: 19 May 2015 23:18
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/8781

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item