Marketing non convenzionale: un nuovo modo di comunicare: casi a confronto

Firrao, Federico (A.A. 2011/2012) Marketing non convenzionale: un nuovo modo di comunicare: casi a confronto. Tesi di Laurea in Marketing internazionale (corso progredito), LUISS Guido Carli, relatore Michele Quintano, pp. 121. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Lineamenti teorici. Principali tipi di marketing non convenzionale. Casi a confronto.

References

Bibliografia: pp. 117-121.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Marketing internazionale (corso progredito)
Thesis Supervisor: Quintano, Michele
Thesis Co-Supervisor: Del Viscovo, Dante
Academic Year: 2011/2012
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 04 Feb 2013 19:41
Last Modified: 19 May 2015 23:21
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/9103

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item