L'attachment del consumatore nei confronti del brand e la sua influenza sulle attività di marketing svolte nei social media
Improta, Mariachiara (A.A. 2011/2012) L'attachment del consumatore nei confronti del brand e la sua influenza sulle attività di marketing svolte nei social media. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 58. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il fenomeno dei social media. Brand attachment: la centralità del consumatore. Ricerca sull'uso dei social media: i consumatori ed il brand attachment.
References
Bibliografia: pp. 57-58.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Marcati, Alberto |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 20 Feb 2013 18:42 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:23 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/9273 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |