Strategie competitive e marketing nel settore automobilistico: il caso Automobili Lamborghini

Muggia, Federico (A.A. 2011/2012) Strategie competitive e marketing nel settore automobilistico: il caso Automobili Lamborghini. Tesi di Laurea in Analisi economica del diritto, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 158. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Analisi del settore automobilistico. Analisi e segmenti di mercato. Il marketing distributivo nel settore automobilistico. Il caso: Automobili Lamborghini.

References

Bibliografia: pp. 152-158.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Analisi economica del diritto
Thesis Supervisor: Pirolo, Luca
Thesis Co-Supervisor: Peruffo, Enzo
Academic Year: 2011/2012
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 26 Feb 2013 15:03
Last Modified: 19 May 2015 23:23
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/9313

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item