Strategie competitive e marketing nel settore automobilistico: il caso Automobili Lamborghini
Muggia, Federico (A.A. 2011/2012) Strategie competitive e marketing nel settore automobilistico: il caso Automobili Lamborghini. Tesi di Laurea in Analisi economica del diritto, LUISS Guido Carli, relatore Luca Pirolo, pp. 158. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Analisi del settore automobilistico. Analisi e segmenti di mercato. Il marketing distributivo nel settore automobilistico. Il caso: Automobili Lamborghini.
References
Bibliografia: pp. 152-158.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Analisi economica del diritto |
Thesis Supervisor: | Pirolo, Luca |
Thesis Co-Supervisor: | Peruffo, Enzo |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 26 Feb 2013 15:03 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:23 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/9313 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |