Il product placement nei videoclip musicali: casi d’inserimento e prospettive di sviluppo
Biccari, Claudia (A.A. 2011/2012) Il product placement nei videoclip musicali: casi d’inserimento e prospettive di sviluppo. Tesi di Laurea in Linguaggi e mercati dell'audiovisivo, LUISS Guido Carli, relatore Dario Edoardo Viganò, pp. 157. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il videoclip. Il product placement come nuovo strumento del comunicare. Il product placement nei videclip musicali: casi d’inserimento.
References
Bibliografia: pp. 151-157.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62) |
Chair: | Linguaggi e mercati dell'audiovisivo |
Thesis Supervisor: | Viganò, Dario Edoardo |
Thesis Co-Supervisor: | Mazzoletti, Paolo |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 27 Jun 2013 16:41 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:26 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/9746 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |