Il product placement nei videoclip musicali: casi d’inserimento e prospettive di sviluppo

Biccari, Claudia (A.A. 2011/2012) Il product placement nei videoclip musicali: casi d’inserimento e prospettive di sviluppo. Tesi di Laurea in Linguaggi e mercati dell'audiovisivo, LUISS Guido Carli, relatore Dario Edoardo Viganò, pp. 157. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il videoclip. Il product placement come nuovo strumento del comunicare. Il product placement nei videclip musicali: casi d’inserimento.

References

Bibliografia: pp. 151-157.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62)
Chair: Linguaggi e mercati dell'audiovisivo
Thesis Supervisor: Viganò, Dario Edoardo
Thesis Co-Supervisor: Mazzoletti, Paolo
Academic Year: 2011/2012
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 27 Jun 2013 16:41
Last Modified: 19 May 2015 23:26
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/9746

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item