Le politiche commerciali e di comunicazione dei brand internazionali: il caso Eataly
Miluzzo, Diego (A.A. 2011/2012) Le politiche commerciali e di comunicazione dei brand internazionali: il caso Eataly. Tesi di Laurea in Marketing internazionale (corso progredito), LUISS Guido Carli, relatore Michele Quintano, pp. 112. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Marca e comunicazione. Il made in Italy. Il settore agroalimentare italiano. Il caso Eataly.
References
Bibliografia: pp. 109-112.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Marketing internazionale (corso progredito) |
Thesis Supervisor: | Quintano, Michele |
Thesis Co-Supervisor: | Marcati, Alberto |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 23 Jul 2013 15:23 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:28 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/9894 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |