Le strategie delle imprese multinazionali e lo sviluppo dei mercati: il caso Vodafone

Pallocchia, Sara (A.A. 2011/2012) Le strategie delle imprese multinazionali e lo sviluppo dei mercati: il caso Vodafone. Tesi di Laurea in Marketing internazionale (corso progredito), LUISS Guido Carli, relatore Michele Quintano, pp. 142. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Le strategie internazionali. Il settore delle telecomunicazioni. Il caso Vodafone.

References

Bibliografia: pp. 137-142.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Marketing internazionale (corso progredito)
Thesis Supervisor: Quintano, Michele
Thesis Co-Supervisor: Giustiniano, Luca
Academic Year: 2011/2012
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 23 Jul 2013 15:35
Last Modified: 19 May 2015 23:28
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/9897

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item