Le strategie di differenziazione della GDO: il marketing diventa mobile
Pucello, Gabriele (A.A. 2011/2012) Le strategie di differenziazione della GDO: il marketing diventa mobile. Tesi di Laurea in Marketing internazionale (corso progredito), LUISS Guido Carli, relatore Michele Quintano, pp. 103. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La crisi dei consumi e la grande distribuzione organizzata. L'importanza della comunicazione e i nuovi trend. Dal marketplace al marketspace management: il mobile marketing.
References
Bibliografia: pp. 100-103.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Marketing internazionale (corso progredito) |
Thesis Supervisor: | Quintano, Michele |
Thesis Co-Supervisor: | Giustiniano, Luca |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 23 Jul 2013 15:43 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:28 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/9899 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |