La brand reputation nell'era dei social network: tra aziende, istituzioni e big data
Mosca, Lucia (A.A. 2013/2014) La brand reputation nell'era dei social network: tra aziende, istituzioni e big data. Tesi di Laurea in Teoria della comunicazione, LUISS Guido Carli, relatore Michele Sorice, pp. 41. [Master's Degree Thesis]
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Abstract/Index
Brand reputation nel web. Web brand reputation e big data. Case study: Human Ecosystem.
References
Bibliografia: pp. 38-41.
| Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Government Studies and Public Communication (LM-62) |
| Chair: | Teoria della comunicazione |
| Thesis Supervisor: | Sorice, Michele |
| Thesis Co-Supervisor: | Petrillo, Pier Luigi |
| Academic Year: | 2013/2014 |
| Session: | Autumn |
| Deposited by: | Alessandro Perfetti |
| Date Deposited: | 14 Apr 2015 14:22 |
| Last Modified: | 20 May 2015 00:07 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/13838 |
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