Il marketing: dal transazionale al relazionale per il non convenzionale
Cafasso, Mario (A.A. 2007/2008) Il marketing: dal transazionale al relazionale per il non convenzionale. Tesi di Laurea in Economia dell'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Gian Maria Gros-Pietro, pp. 70. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Marketing. Strategie e obiettivi. Marketing mix. Prezzo. Comunicazione. Distribuzione. Controllo. Consumatore. Impresa.
References
Bibliografia: p. 69.
| Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
| Chair: | Economia dell'impresa |
| Thesis Supervisor: | Gros-Pietro, Gian Maria |
| Academic Year: | 2007/2008 |
| Session: | Autumn |
| Deposited by: | Users 485 not found. |
| Date Deposited: | 28 Feb 2011 14:17 |
| Last Modified: | 31 Jul 2018 06:29 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/1667 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



