Il marketing: dal transazionale al relazionale per il non convenzionale

Cafasso, Mario (A.A. 2007/2008) Il marketing: dal transazionale al relazionale per il non convenzionale. Tesi di Laurea in Economia dell'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Gian Maria Gros-Pietro, pp. 70. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Marketing. Strategie e obiettivi. Marketing mix. Prezzo. Comunicazione. Distribuzione. Controllo. Consumatore. Impresa.

References

Bibliografia: p. 69.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Economia dell'impresa
Thesis Supervisor: Gros-Pietro, Gian Maria
Academic Year: 2007/2008
Session: Autumn
Deposited by: Massimo Marini
Date Deposited: 28 Feb 2011 14:17
Last Modified: 31 Jul 2018 06:29
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/1667

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item