Il marketing dei prodotti low cost nel settore auto

Basso, Francesco (A.A. 2008/2009) Il marketing dei prodotti low cost nel settore auto. Tesi di Laurea in Marketing industriale, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 112. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il mondo del low cost. Il mercato delle auto low cost e le opportunità a livello globale. Il caso Renault Dacia Logan.

References

Bibliografia: pp. 110-112.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S)
Chair: Marketing industriale
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Thesis Co-Supervisor: Palma, Andrea
Academic Year: 2008/2009
Session: Summer
Deposited by: GIUSEPPINA FERRAZZO
Date Deposited: 28 Mar 2011 17:31
Last Modified: 19 May 2015 22:37
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/2548

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item