Wine marketing: il vino made in Italy in Cina

Capuano, Rocco (A.A. 2008/2009) Wine marketing: il vino made in Italy in Cina. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 94. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marketing: filosofia di una preziosa risorsa aziendale. I due volti del marketing: marketing strategico e marketing operativo. Costumer relationship management. Filiera del vino e la sua organizzazione. Posizionamento del prodotto. La marca. Il prezzo. La distribuzione. La globalizzazione e il settore vitivinicolo. Consumatore cinese e made in Italy.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 93-94.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2008/2009
Session: Extraordinary
Deposited by: MARIA LAURA MARCEDDU
Date Deposited: 16 Apr 2011 12:27
Last Modified: 30 Oct 2018 09:49
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/3392

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item