Il marketing dei palinsesti televisivi: il caso Fox International Channels Italy
Diplomatico, Ester (A.A. 2008/2009) Il marketing dei palinsesti televisivi: il caso Fox International Channels Italy. Tesi di Laurea in Marketing strategico, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 155. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Analisi della realtà televisiva: la TV di ieri, oggi e domani. La gestione di un’impresa televisiva. Il marketing del palinsesto. Il caso Fox International Channels Italy. Il gruppo SKY Italia.
References
Bibliografia e sitografia: pp. 152-155.
| Thesis Type: | Master's Degree Thesis | 
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli | 
| Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (84/S) | 
| Chair: | Marketing strategico | 
| Thesis Supervisor: | Ibarra, Máximo | 
| Thesis Co-Supervisor: | Scatassa, Giovanni | 
| Academic Year: | 2008/2009 | 
| Session: | Extraordinary | 
| Deposited by: | Users 353 not found. | 
| Date Deposited: | 19 Apr 2011 15:58 | 
| Last Modified: | 13 Nov 2018 09:39 | 
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/3493 | 
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
|  | View Item | 


