Pubblicità tradizionale e nuove forme non convenzionali

Zonin, Jonathan (A.A. 2009/2010) Pubblicità tradizionale e nuove forme non convenzionali. Tesi di Laurea in Semiotica, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Peverini, pp. 87. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Pubblicità. Semiotica della pubblicità. Nuove forme di pubblicità "unconventional"

References

Bibliografia: pp. 85-87.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Communication and Institutional relations (14)
Chair: Semiotica
Thesis Supervisor: Peverini, Paolo
Academic Year: 2009/2010
Session: Summer
Deposited by: SARA DI PERNA
Date Deposited: 12 May 2011 15:56
Last Modified: 19 May 2015 22:44
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/4013

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item