Product placement: il ruolo della pubblicità nella cinematografia italiana
Sarni, Federica (A.A. 2009/2010) Product placement: il ruolo della pubblicità nella cinematografia italiana. Tesi di Laurea in Strategie dei media, LUISS Guido Carli, relatore Stefano Balassone, pp. 95. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Product placement: la sua definizione e alcuni ambiti di applicazione. Il product placement cinematografico. L’esperienza italiana. Il percorso evolutivo del product placement. Casi pratici.
| Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
|---|---|
| Institution: | LUISS Guido Carli |
| Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science and Communication (L36, L20) |
| Chair: | Strategie dei media |
| Thesis Supervisor: | Balassone, Stefano |
| Academic Year: | 2009/2010 |
| Session: | Autumn |
| Deposited by: | Maria Teresa Nisticò |
| Date Deposited: | 10 Jun 2011 16:13 |
| Last Modified: | 19 May 2015 22:48 |
| URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/4768 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
![]() |
View Item |



