Investing in music: come le case discografiche scoprono fanno crescere e promuovono nuovi talenti
Capua, Vincenzo (A.A. 2011/2012) Investing in music: come le case discografiche scoprono fanno crescere e promuovono nuovi talenti. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 120. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il concetto di innovazione. L'industria fonografica: struttura e caratteristiche del settore. Investire nella musica.
References
Bibliografia: pp. 116-120.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Politiche di marketing |
Thesis Supervisor: | Marcati, Alberto |
Thesis Co-Supervisor: | Peluso, Alessandro Maria |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 10 Sep 2013 16:18 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:30 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/10122 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |