Investing in music: come le case discografiche scoprono fanno crescere e promuovono nuovi talenti

Capua, Vincenzo (A.A. 2011/2012) Investing in music: come le case discografiche scoprono fanno crescere e promuovono nuovi talenti. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 120. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il concetto di innovazione. L'industria fonografica: struttura e caratteristiche del settore. Investire nella musica.

References

Bibliografia: pp. 116-120.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Politiche di marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Thesis Co-Supervisor: Peluso, Alessandro Maria
Academic Year: 2011/2012
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 10 Sep 2013 16:18
Last Modified: 19 May 2015 23:30
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/10122

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item