Il trade marketing: l'internazionalizzazione del made in Italy nel settore alimentare
Taglialatela, Consiglia (A.A. 2011/2012) Il trade marketing: l'internazionalizzazione del made in Italy nel settore alimentare. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 139. [Master's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il trade marketing. L’e-commerce e il valore del “made in Italy”. Una strategia di trade marketing per il mercato gourmet olandese.
References
Bibliografia: pp. 130-139.
Thesis Type: | Master's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77) |
Chair: | Politiche di marketing |
Thesis Supervisor: | Marcati, Alberto |
Thesis Co-Supervisor: | Sansonetti, Angela |
Academic Year: | 2011/2012 |
Session: | Extraordinary |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 11 Sep 2013 14:58 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:30 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/10133 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |