Il trade marketing: l'internazionalizzazione del made in Italy nel settore alimentare

Taglialatela, Consiglia (A.A. 2011/2012) Il trade marketing: l'internazionalizzazione del made in Italy nel settore alimentare. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Alberto Marcati, pp. 139. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il trade marketing. L’e-commerce e il valore del “made in Italy”. Una strategia di trade marketing per il mercato gourmet olandese.

References

Bibliografia: pp. 130-139.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Politiche di marketing
Thesis Supervisor: Marcati, Alberto
Thesis Co-Supervisor: Sansonetti, Angela
Academic Year: 2011/2012
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 11 Sep 2013 14:58
Last Modified: 19 May 2015 23:30
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/10133

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item