Innovazione tecnologica e politica di branding case study: Samsung Electronics
Mocetti, Leonardo (A.A. 2012/2013) Innovazione tecnologica e politica di branding case study: Samsung Electronics. Tesi di Laurea in Marketing dei servizi, LUISS Guido Carli, relatore Máximo Ibarra, pp. 92. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
L'innovazione tecnologica e la creazione del valore. Innovazione e brand: una fondamentale relazione. Il caso Samsung Electronics, l'innovazione tecnologica come strumento di crescita e fonte di vantaggio competitivo.
References
Bibliografia: pp. 89-92.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Economics and Management (L-18) |
Chair: | Marketing dei servizi |
Thesis Supervisor: | Ibarra, Máximo |
Academic Year: | 2012/2013 |
Session: | Summer |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 29 Oct 2013 16:46 |
Last Modified: | 30 Oct 2018 14:04 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/10486 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |