Il posizionamento country-based sui mercati globali: il caso Italia-Independent

Langiano, Gianrico (A.A. 2007/2008) Il posizionamento country-based sui mercati globali: il caso Italia-Independent. Tesi di Laurea in Marketing internazionale, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 85. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il posizionamento strategico sui mercati globali. Prodotti di style e fashion internazionalizzati. Il caso Italia-Independent.

References

Bibliografia: pp. 83-85.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17)
Chair: Marketing internazionale
Thesis Supervisor: Costabile, Michele
Academic Year: 2007/2008
Session: Autumn
Deposited by: Massimo Marini
Date Deposited: 04 Feb 2011 12:03
Last Modified: 06 Nov 2018 09:22
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/1062

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item