Il posizionamento country-based sui mercati globali: il caso Italia-Independent
Langiano, Gianrico (A.A. 2007/2008) Il posizionamento country-based sui mercati globali: il caso Italia-Independent. Tesi di Laurea in Marketing internazionale, LUISS Guido Carli, relatore Michele Costabile, pp. 85. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il posizionamento strategico sui mercati globali. Prodotti di style e fashion internazionalizzati. Il caso Italia-Independent.
References
Bibliografia: pp. 83-85.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Business Administration (17) |
Chair: | Marketing internazionale |
Thesis Supervisor: | Costabile, Michele |
Academic Year: | 2007/2008 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Users 485 not found. |
Date Deposited: | 04 Feb 2011 12:03 |
Last Modified: | 06 Nov 2018 09:22 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/1062 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |