Odio nei confronti della marca

Leggieri, Mariaelena (A.A. 2012/2013) Odio nei confronti della marca. Tesi di Laurea in Consumer behavior, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 128. [Master's Degree Thesis]

[img] PDF (Full text)
Download (2MB)
[img] PDF (Sintesi)
Download (223kB)

Abstract/Index

Caratteristiche e componenti dell'odio. Reazioni negative nei confronti dei fenomeni di marketing. Metodo ZMET e analisi delle principali categorie di odio.

References

Bibliografia e sitografia: pp. 107-112.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Consumer behavior
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: Marcati, Alberto
Academic Year: 2012/2013
Session: Summer
Deposited by: Maria Teresa Nisticò
Date Deposited: 17 Dec 2013 17:13
Last Modified: 19 May 2015 23:36
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/10781

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item