Evoluzione della comunicazione d'impresa e politiche di rebranding

Orazi, Lavinia (A.A. 2012/2013) Evoluzione della comunicazione d'impresa e politiche di rebranding. Tesi di Laurea in Comunicazione d'impresa, LUISS Guido Carli, relatore Antonio Cocozza, pp. 79. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il brand: uno strumento della comunicazione d'impresa. Evoluzione di un brand. ENI S.p.a. Intervista a Simone Serafini, brand communication manager ENI. Investimenti tecnici reparto refinig & marketing ENI dal 2006 al 2013.

References

Bibliografia: pp. 72-79.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science (L36)
Chair: Comunicazione d'impresa
Thesis Supervisor: Cocozza, Antonio
Academic Year: 2012/2013
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 16 Apr 2014 11:06
Last Modified: 12 Apr 2017 09:23
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/11613

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item