La sostenibilità come fattore critico di successo nelle strategie di marketing

Capacchione, Francesco (A.A. 2012/2013) La sostenibilità come fattore critico di successo nelle strategie di marketing. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Mazzoletti, pp. 47. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

La sostenibilità. L’opinione pubblica. La reputazione dell’impresa. I fattori critici di successo di un’impresa.

References

Bibliografia: p. 47.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science (L36)
Chair: Marketing
Thesis Supervisor: Mazzoletti, Paolo
Academic Year: 2012/2013
Session: Autumn
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 22 Apr 2014 12:14
Last Modified: 19 May 2015 23:44
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/11645

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item