La sostenibilità come fattore critico di successo nelle strategie di marketing
Capacchione, Francesco (A.A. 2012/2013) La sostenibilità come fattore critico di successo nelle strategie di marketing. Tesi di Laurea in Marketing, LUISS Guido Carli, relatore Paolo Mazzoletti, pp. 47. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
La sostenibilità. L’opinione pubblica. La reputazione dell’impresa. I fattori critici di successo di un’impresa.
References
Bibliografia: p. 47.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Political Science (L36) |
Chair: | Marketing |
Thesis Supervisor: | Mazzoletti, Paolo |
Academic Year: | 2012/2013 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Alessandro Perfetti |
Date Deposited: | 22 Apr 2014 12:14 |
Last Modified: | 19 May 2015 23:44 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/11645 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |