Il marketing politico nei sistemi proporzionali: i casi Sinistra Arcobaleno e Unione di Centro alle elezioni politiche del 2008

De Vitis, Michele Giulio (A.A. 2007/2008) Il marketing politico nei sistemi proporzionali: i casi Sinistra Arcobaleno e Unione di Centro alle elezioni politiche del 2008. Tesi di Laurea in Scienza politica, LUISS Guido Carli, relatore Raffaele De Mucci, pp. 97. [Bachelor's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Il marketing politico: teorie, casi e sfide. I casi Sinistra Arcobaleno e Unione di Centro alle elezioni politiche del 2008.

References

Bibliografia: pp. 95-97.

Thesis Type: Bachelor's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Communication and Institutional relations (14)
Chair: Scienza politica
Thesis Supervisor: De Mucci, Raffaele
Academic Year: 2007/2008
Session: Autumn
Deposited by: Massimo Marini
Date Deposited: 08 Feb 2011 12:10
Last Modified: 19 May 2015 22:26
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/1167

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item