Il marketing politico nei sistemi proporzionali: i casi Sinistra Arcobaleno e Unione di Centro alle elezioni politiche del 2008
De Vitis, Michele Giulio (A.A. 2007/2008) Il marketing politico nei sistemi proporzionali: i casi Sinistra Arcobaleno e Unione di Centro alle elezioni politiche del 2008. Tesi di Laurea in Scienza politica, LUISS Guido Carli, relatore Raffaele De Mucci, pp. 97. [Bachelor's Degree Thesis]
Full text for this thesis not available from the repository.
Abstract/Index
Il marketing politico: teorie, casi e sfide. I casi Sinistra Arcobaleno e Unione di Centro alle elezioni politiche del 2008.
References
Bibliografia: pp. 95-97.
Thesis Type: | Bachelor's Degree Thesis |
---|---|
Institution: | LUISS Guido Carli |
Degree Program: | Bachelor's Degree Programs > Bachelor's Degree Program in Communication and Institutional relations (14) |
Chair: | Scienza politica |
Thesis Supervisor: | De Mucci, Raffaele |
Academic Year: | 2007/2008 |
Session: | Autumn |
Deposited by: | Users 485 not found. |
Date Deposited: | 08 Feb 2011 12:10 |
Last Modified: | 19 May 2015 22:26 |
URI: | https://tesi.luiss.it/id/eprint/1167 |
Downloads
Downloads per month over past year
Repository Staff Only
View Item |