Le strategie di comunicazione delle marche sui Social Media: analisi di alcuni casi

Dattilo, Elena Maria (A.A. 2012/2013) Le strategie di comunicazione delle marche sui Social Media: analisi di alcuni casi. Tesi di Laurea in Politiche di marketing, LUISS Guido Carli, relatore Simona Romani, pp. 144. [Master's Degree Thesis]

Full text for this thesis not available from the repository.

Abstract/Index

Social Media: fenomenologia & rilevanza. Analisi & rilevanza empirica del fenomeno attraverso 4 case studies. Social Media strategy: sintesi & evidenze.

References

Bibliografia: pp. 136-144.

Thesis Type: Master's Degree Thesis
Institution: LUISS Guido Carli
Degree Program: Master's Degree Programs > Master's Degree Program in Economics and Business Management (LM-77)
Chair: Politiche di marketing
Thesis Supervisor: Romani, Simona
Thesis Co-Supervisor: Ibarra, Máximo
Academic Year: 2012/2013
Session: Extraordinary
Deposited by: Alessandro Perfetti
Date Deposited: 16 Jul 2014 11:35
Last Modified: 19 May 2015 23:51
URI: https://tesi.luiss.it/id/eprint/12308

Downloads

Downloads per month over past year

Repository Staff Only

View Item View Item